2 نکته برای بهبود بهداشت و کاهش هزینه های عملیاتی
مطالبی که شاید شما نشنیده باشید
2 نکته برای بهبود بهداشت و کاهش هزینه های عملیاتی
شنبه 19 تير 1400 ساعت 10:16 | بازدید : 71 | نویسنده : ارسلان | ( نظرات )

بهبود بهداشت همواره مهم بوده است. شرکت ها اعم از کوچک یا بزرگ، ضروری یا غیرضروری، تقریباً هر تجارتی در کشور ما و جهان تحت تأثیر COVID-19  قرار گرفته است. با ادامه روند کاهش قفل، مشاغل درهای خود را دوباره به روی کارمندان و مشتریان باز می کنند، شرکت ها با یافتن راه هایی مواجه هستند که نه تنها به کار خود باز می گردند بلکه برای مدت طولانی در تجارت باقی می مانند.

 

بی شک، بسیاری از مشاغل قبلاً در حال بررسی هزینه های عملیاتی خود و شناسایی تغییرات عملیاتی بوده اند که تأثیر چشمگیری بر خطوط اصلی آنها خواهد داشت. اگرچه ممکن است یکی از مواردی که نادیده گرفته می شود، شناسایی روشهای خاص برای بهبود بهداشت است که می تواند صرفه جویی در هزینه های واقعی را نیز به همراه داشته باشد. در اینجا پنج تاکتیک برای بررسی وجود دارد.

 

  •  مواد مصرفی را تغییر دهید

سیستم های پخش کننده صابون باز ​​یا قابل تعویض مجدد از همان نازل دائمی استفاده می کنند که می تواند آهنربا برای باکتری ها و میکروب های دست کاربران باشد و از نظر ماهیت باز بودن، مخزن صابون به راحتی می تواند باکتری ها و میکروب ها را جمع کند. در حالی که سیستم نسبتا ارزان است، اما قطعات تعویض می توانند هزینه بر باشند.

 

از طرف دیگر، یک سیستم صابون بسته، شامل یک نازل و مخزن مهر و موم شده بهداشتی است که همه آنها بخشی از یک شارژ مجدد یکبار مصرف هستند. برخلاف سیستم باز، یک سیستم بسته به دفع مواد خارجی کمک می کند که در غیر این صورت صابون را آلوده کرده و باعث ضایعات آن می شود.

بعلاوه، استفاده از سیستم صابون فومی به کاهش مصرف و اتلاف آن کمک می کند زیرا برخلاف صابون مایع، صابون کف به دلیل استفاده به راحتی قطره یا دریبل نمی شود.

 

حوله های کاغذی نیز یک راه حل بهداشتی مقرون به صرفه است. بسیاری از مطالعات استفاده از حوله های کاغذی برای از بین بردن باکتری های باقیمانده پس از شستن دست و کاهش آلودگی را پشتیبانی می کنند و حوله های کاغذی قهوه ای که بسیاری از آنها عملکرد نرمی و جذبی خوبی دارند، معمولاً هزینه کمتری نسبت به نمونه سفید دارند.

 

  •  دستگاه های پخش کننده و لوازم جانبی خودکار و بدون لمس را نصب کنید

در حالی که حوله های کاغذی یک گزینه بهداشتی برای خشک کردن دست است، اما در مورد یک بسته بسته بندی نشده حوله کاغذی تاشو که در کنار ظرفشویی توالت قرار گرفته است، هیچ چیز بهداشتی نیست. همچنین کاربری پس از شستن دستها، دستگیره شیر را لمس نمی کند. شیرهای خودکار، بدون لمس و شیرهای شستشو و همچنین ضد عفونی کننده، صابون و توزیع کننده حوله از محصول داخل آن در برابر آلودگی محافظت می کند و به کاربران اجازه می دهد دست خود را به سمت خود نگه دارند، هر دو به کاهش خطر آلودگی متقابل کمک می کنند.



|
امتیاز مطلب : 25
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آرشیو مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان مطالب روز ایران و آدرس arsalandandy.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 7
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 22
:: باردید دیروز : 3
:: بازدید هفته : 25
:: بازدید ماه : 25
:: بازدید سال : 247
:: بازدید کلی : 531